Number of the records: 1  

marketing

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date21.08.2009
    Database250h - eco-index
    References (387) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Zviazaný ročník periodika
    (1000+) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1000+) Catalogue documents - ARTICLES
    (1000+) Catalogue documents - BOOKS
    (39) Catalogue documents - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    Acq. Links (1) Katalóg vyradených - BOOKS
    Subject h.marketing
    Subject h.marketing
    Eco-code339.138 - Marketing
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 471  : Spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. Vo všeobecnosti je to ucelená metóda, postup uvedenia nápadu na trh. Prvá podmienka existencie marketingu je trhová ekonomika s fungujúcim trhom.
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.