Number of the records: 1  

teória cyklu výrobku životného

  1. SYSh0006463
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20100916095018.7
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a teória cyklu výrobku životného
    675
      
    $a 330.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000092 $x Dejiny ekonomických teórií, učení, ekonomického myslenia, hospodárskych dogiem
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 834 $b Objasnenie pohybu výrobku v štyroch fázach - uvedenie na trh, fáza rastu, zrelosti a poklesu - a zároveň vysvetlenie, prečo firmy najskôr exportujú a až potom investujú v zahraničí. V prvej fáze - uvedenia výrobku na trh - sa výroba uskutočňuje doma. Vo fáze rastu sa firma začína zaujímať o zahraničné trhy, pričom skúma možnosti premiestnenia výroby. Vo fáze zrelosti a poklesu presúva firma výrobné kapacity do ďalšej, lacnejšej krajiny. Teória životného cyklu výrobku vychádza z marketingovej koncepcie.
    980
      
    $x H
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.