Number of the records: 1
teória cyklu výrobku životného
SYS h0006463 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20100916095018.7 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a teória cyklu výrobku životného 675 $a 330.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000092 $x Dejiny ekonomických teórií, učení, ekonomického myslenia, hospodárskych dogiem 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 834 $b Objasnenie pohybu výrobku v štyroch fázach - uvedenie na trh, fáza rastu, zrelosti a poklesu - a zároveň vysvetlenie, prečo firmy najskôr exportujú a až potom investujú v zahraničí. V prvej fáze - uvedenia výrobku na trh - sa výroba uskutočňuje doma. Vo fáze rastu sa firma začína zaujímať o zahraničné trhy, pričom skúma možnosti premiestnenia výroby. Vo fáze zrelosti a poklesu presúva firma výrobné kapacity do ďalšej, lacnejšej krajiny. Teória životného cyklu výrobku vychádza z marketingovej koncepcie. 980 $x H
Number of the records: 1