Number of the records: 1  

imidž

  1. Subject h.imidž
    Subject h.image
    Eco-code65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Look insteadimage
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 339  : Symbol, predstava určitého výrobku, firmy, dodávateľskej krajiny, ktorú odberatelia postupne vytvárajú na základe vlastných poznatkov, informácií a faktov vyplývajúcich z aktivity daného subjektu. Medzi faktory spolupôsobiace na utvárenie imidžu firmy patria najmä kvalita výrobkov, poskytovanie predpredajných, predajných a popredajných služieb, vystupovanie zástupcov daného subjektu, spôsob rokovania, propagácia, sídlo podniku a pod.
    Database250h - eco-index
    References (194) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (288) - ARTICLES
    (2) - ELECTRONIC RESOURCES
    (111) - BOOKS
    subject heading

    subject heading