Number of the records: 1
Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva
Title Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva Author info aut. Zdeněk Švácha Author Švácha Zdeněk Source document Marketing magazine. Č. 11 (2003), s. 25-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords marketing * trh * trh svetový * prieskum trhu * agentúry * výskum trhu * ESOMAR Annotation Stručná charakteristika spoločnosti ESOMAR. Globálny obrat agentúr pre prieskum trhu v roku 2002 podľa celosvetovej štúdie ESOMAR. Desať najväčších svetových trhov v roku 2002. Najväčšie svetové agentúry pre výskum trhu za rok 2002 - skupina TOP 25. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1