Number of the records: 1  

Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1

  1. Title Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1
    Author infoaut. Petr Kleiner
    Author Kleiner Petr
    Source document Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 11 (39), č. 12 (2003), s. 24-25. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1213-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords klienti * poisťovníctvo * marketing * poistenie * marketing mix * trh poistný
    AnnotationMotivácia pre kúpu poistenia. Maslowova pyramída hierarchie ľudských potrieb. Marketing na poistnom trhu. Pôsobenie na klientov prostredníctvom klasického marketingového mixu 4P (price, promotion, product, place) rozšíreného o piate P (people). Pre lepšie pochopenie zákazníckych potrieb - model 4C (customer value - hodnota pre zákazníka, cost to the customer - náklady pre zákazníka, convenience - pohodlie, príjemnosť, communication - komunikácia). Osobný poisťovací poradca. Úloha značky (brand) v poisťovníctve.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 6-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.