Number of the records: 1  

Zavádzací prieskum

  1. Title Zavádzací prieskum
    Author infoaut. Ivan Šimek, Andrej Vallo
    Author Šimek Ivo
    Co-authors Vallo Andrej
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 4 (apríl 2004), s. 51. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords peoplemetre * televízia
    AnnotationPrečo je pri meraní TV sledovanosti dôležitý zavádzací prieskum, ako sa získavajú databázy potenciálnych účastníkov výskumu, a ako sa tvorí výberová vzorka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.