Number of the records: 1
K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
Title K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu Translation Tendencies in international marketing development Author info aut. Eduard Urban Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * obchod elektronický * plán podnikateľský * manažment * zdroje finančné Annotation Formy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1