Number of the records: 1
Marketingový mix na trhu s liekmi
Title Marketingový mix na trhu s liekmi Author info aut. Karin Rajnohová Author Rajnohová Karin Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 31-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * trh * liečivá * priemysel farmaceutický Annotation Marketingové nástroje firiem pôsobiacich na trhu s liekmi. Účastníci trhu s liekmi v Slovenskej republike. Liek ako konečný produkt a liek ako tovar. Mechanizmus určovania cien liekov. Kategorizácia liekov ako regulačný nástroj. Distribúcia liekov. Nástroje podpory predaja liekov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1