Number of the records: 1  

Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato

  1. Title Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato
    TranslationThe Value of the customer
    Author infoaut. Petr Máša, Tomáš Kočka
    Author Máša Petr
    Co-authors Kočka Tomáš
    Source document Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 6-7 (2004), s. 28-29. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords zákazníci * hodnota * informácie * báza dát * klienti * komunikácia marketingová * dolovanie dát * cross selling
    AnnotationHodnota zákazníka pre firmu. Získavanie súčasných klientov pre ďalšie produkty. Takýto predaj sa nazýva cross-selling - zvyšuje hodnotu zákazníkov pre firmu a ziskovosť firmy. Efektívnosť data miningu (pokročilá analýza dát). Aplikácia data miningových metód pre riešenie výberu klientov pre cross-selling. Vyhodnotenie úspešnosti kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 6-12 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.