Number of the records: 1  

Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi

  1. Title Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi
    TranslationImage Theory Knowledge in Retail Practice
    Author infoaut. Vanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 6 (2003), s. 749-762. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * maloobchod * teórie ekonomické * metódy štatistické * porovnanie medzipodnikové * podnik * analýza klasifikačná * pojmy
    AnnotationProblematika teórie imidža. Možnosti aplikovania poznatkov z oblasti teórie imidža v konkrétnych podmienkach maloobchodnej praxe. Klasifikácia imidža: zhľadiska objektu, z hľadiska pôsobnosti a rozšírenia, z hľadiska skutočnosti a požiadaviek, z hľadiska jeho nositeľov. Porovnanie imidža dvoch predajní rovnakej maloobchodnej firmy.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.