Number of the records: 1
Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu
Title Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu Author info Eduard Urban Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 19-22. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * štandardizácia * riadenie * adaptácia * trh zahraničný Annotation Štandardizácia medzinárodného riadenia marketingu. Adaptácia podľa lokálnych špecifík zahrahičných trhov. Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. 1. Potreba nasledovať komplikovaný vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. 2. Potreba zvoliť si formu vstupu na trh. 3. Prehodnotenie domácej marketingovej politiky na úrovni jednej alebo viacerých krajín. 4. Potreba implementovať štruktúry pre potreby medzinárodného marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1