Number of the records: 1
Marketingový manažment v 21. storočí
Title Marketingový manažment v 21. storočí Translation Marketing management in the 21 - st century Author info Ignác Prno Author Prno Ignác Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 2 (jún 2004), s. 122-125. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords synergetika * marketing manažment * ekonómia * kultúra podniková * manažéri Annotation Potreba nových prístupov k problémom manažmentu a marketingu a k riadeniu sociálno-ekonomických systémov s použitím najnovších vedeckých poznatkov v oblasti synergetiky. Princíp ekvivalencie medzi informáciou a entropiou indukuje povahu vzrastajúcej a klesajúcej entropie vo firme a poukazuje na dôležitosť firemnej kultúry v procese poklesu jej entropie a zvyšovania jej rastu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1