Number of the records: 1
Regionální inspirace pro marketing
Title Regionální inspirace pro marketing Author info Jiří Hofman Author Hofman Jiří Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 525-529. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing regionálny * vízie * regióny * politika regionálna Annotation Význam marketingu nielen pre úspešnosť podnikov, ale aj pre rozvoj regiónov. Vymedzenie pojmu ideálna predstava či ideálny obraz regiónu a jeho využitie v regionálnom marketingu. Formulácia ideálnej predstavy či vízie pre región. Požiadavky, ktoré musí spĺňať ideálna predstava, aby mohla splniť svoju úlohu v regionálnom marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1