Number of the records: 1  

Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda

  1. Title Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda
    TranslationCustomers needs analyses as a competitive advantage
    Author infoFrantišek Gurský
    Author Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 66-71. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kvalita * marketing * potreby * zákazníci * analýzy * výhody konkurenčné * obchod * komunikácia marketingová
    AnnotationVýchodiská úspešnej realizácie marketingu. Prvky tvoriace "vzťahy so zákazníkom". Analýza podstaty a výsledku budovania dobrých vzťahov so zákazníkom. Proces komunikácie s dodávateľmi. Činitele pôsobiace na tvorbu a pestovanie dobrých vzťahov so zákazníkom.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 01116-003, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 5-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.