Number of the records: 1
Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda
Title Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda Translation Customers needs analyses as a competitive advantage Author info František Gurský Author Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 66-71. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kvalita * marketing * potreby * zákazníci * analýzy * výhody konkurenčné * obchod * komunikácia marketingová Annotation Východiská úspešnej realizácie marketingu. Prvky tvoriace "vzťahy so zákazníkom". Analýza podstaty a výsledku budovania dobrých vzťahov so zákazníkom. Proces komunikácie s dodávateľmi. Činitele pôsobiace na tvorbu a pestovanie dobrých vzťahov so zákazníkom. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 01116-003, PHF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 5-6
article
Number of the records: 1