- Testování komerční komunikace
Number of the records: 1  

Testování komerční komunikace

  1. SYS0027324
    LBL
      
    01751naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20231114075239.0
    100
      
    $a 20050412a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Testování komerční komunikace $f Klára Špičková, Lenka Slívová, Jan Herzmann
    330
      
    $a Reklamy a inzeráty je vhodné preverovať v každej etape - od vzniku kreatívnej myšlienky po zánik kampane. Pretesty na overovanie reakcií na reklamu ešte pred jej uvedením. Kvalitatívne testy /na overovanie vhodnosti komunikačných prvkov/ a kvantitatívne testy /na preverovanie hypotéz o kvantitatívnych vzťahoch/ je najlepšie používať komplexne. Vyvinutie štandardizovanej metodiky AdWise, ktorá umožňuje predvídať mieru úspešnosti reklamy, spätne vyhodnocovať efektívnosť kampaní a predovšetkým analyzovať silné a slabé stránky reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089617 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 15, č. 1 (2005), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006443 $a Špičková $b Klára $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0006444 $a Slívová $b Lenka
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050412 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.