Number of the records: 1
Testování komerční komunikace
SYS 0027324 LBL 01751naa$$2200337$$$450$ 005 20231114075239.0 100 $a 20050412a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Testování komerční komunikace $f Klára Špičková, Lenka Slívová, Jan Herzmann 330 $a Reklamy a inzeráty je vhodné preverovať v každej etape - od vzniku kreatívnej myšlienky po zánik kampane. Pretesty na overovanie reakcií na reklamu ešte pred jej uvedením. Kvalitatívne testy /na overovanie vhodnosti komunikačných prvkov/ a kvantitatívne testy /na preverovanie hypotéz o kvantitatívnych vzťahoch/ je najlepšie používať komplexne. Vyvinutie štandardizovanej metodiky AdWise, ktorá umožňuje predvídať mieru úspešnosti reklamy, spätne vyhodnocovať efektívnosť kampaní a predovšetkým analyzovať silné a slabé stránky reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089617 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 15, č. 1 (2005), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006550 $a testy 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0006443 $a Špičková $b Klára $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0006444 $a Slívová $b Lenka 701 -1
$3 eu_un_auth*0001614 $a Herzmann $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050412 $g AACR2
Number of the records: 1