Number of the records: 1
Značkové tváre za milión
Title Značkové tváre za milión Author info Ivana Šimlovičová Author Šimlovičová Ivana Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 4 (apríl 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia firemná * komunikácia marketingová * značky maloobchodné * Slovenská televízia Bratislava * programy * reklama * zisk Annotation Mená a tváre finalistov SuperStar, ale aj samotná šou ovplyvňujú marketingovú komunikáciu firiem a stávajú sa veľmi drahými obchodnými značkami. Spájať ich s rôznymi produktmi a službami môže pomôcť podpore predaja, alebo ak sa objavia na otvorení predajne, prispejú k zvýšeniu povedomia o značke či k upevneniu imidžu. Kto na nich zarába a čo príde po súťaži. Slovenská televízia, sledovanosť, zisky z predaja reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1