Number of the records: 1
Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie
Title Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie Author info Peter Baláž Author Baláž Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 53, č. 2 (2005), s. 275-277. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0032-3233 Review document Mezinárodní management / Dana Zadražilová. - Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2004 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords manažment medzinárodný * recenzie * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť * globalizácia * aliancie strategické * korporácie transnacionálne Annotation Recenzia na publikáciu Mezinárodní management. Kniha je venovaná skúmaniu jednotlivých aspektov medzinárodného podnikania v období globalizácie svetového hospodárstva. Pozornosť sústreďuje najmä na najaktuálnejšie aspekty tohto procesu a jeho najdôležitejšie inštitucionálne elementy. Tými sú multinacionálne a transnacionálne korporácie a medzinárodné siete, ktoré na presadzovanie svojich ekonomických záujmov s cieľom získania dostatočnej sily na ich úspešné presadzovanie spoločne vytvárajú. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6
article
Number of the records: 1