Number of the records: 1
Škály - nástroje merania v marketingovom výskume
Title Škály - nástroje merania v marketingovom výskume Author info Dagmar Klepochová Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 88-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum * marketing * škály * postoje * metódy * škálovanie Annotation Meranie psychologických faktorov v marketingovom výskume. Na meranie postojov a motivačných prejavov sa v marketingovom výskume využívajú škály: číselné, verbálne, grafické, unipolárne alebo bipolárne, odstupňované alebo kontinuálne. Ich definície. Najčastejšie používané techniky merania postojov, ktoré vyvinuli vedci zaoberajúci sa skúmaním správania sú: Likertova stupnica, Thurstonova diferenciálna škála, škála sémantického diferenciálu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1