Number of the records: 1
Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní
Title Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní Author info Viera Pacáková, Iveta Uhrová Author Pacáková Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Co-authors Uhrová Iveta Source document / Chajdiak Jozef ; Luha Ján Výpočtová štatistika : zborník príspevkov : 13. medzinárodný seminár : Bratislava, 2. - 3.12.2004. S. 94-100. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords marketing * poisťovne * analýzy * analýza štatistická viacrozmerná * škálovanie * škály * metódy štatistické Annotation Multidimenzionálne škálovanie (MDS) ako jedna z viacrozmerných štatistických metód, vhodných pre využitie v marketingu. MDS - nástroj pri zisťovaní trhovej pozície produktov. Podstata MDS. Metrická a nemetrická MDS. Mapa vnímania - výsledok analýzy MDS. Príklad metrického MDS použitého v poisťovniach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00871-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1