Number of the records: 1  

On-trade kanál a jeho specifika

  1. Title On-trade kanál a jeho specifika
    Author infoMartin Kraut
    Author Kraut Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 16-17. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * podpora predaja * produkty * značky výrobkov * komunikácia * odbyt * kanály odbytové * zákazníci
    AnnotationGastronomické zariadenia, reštaurácie a bary ako on-trade kanál pre budovanie značiek. Budovanie vernosti ku značke. On-trade sú nápoje. "Barový" marketing. Špecifiká on-trade kanálu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.