Number of the records: 1
[Marketing myšlienok]
Title [Marketing myšlienok] Translation Marketing of ideas Author info Ján Korčmároš Author Korčmároš Ján EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 98-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746 Review document Marketing myšlienok / Miroslav Tuma. - Banská Bystrica : ÚPV SR, 2002 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * recenzie * história * služby * manažment * vedomosti * spoločnosť vedomostná * marketing medzinárodný * marketing manažment Annotation Recenzia na publikáciu prof. Tumu: Marketing myšlienok. Kniha je zameraná na problematiku marketingu v aplikačnej rovine myšlienkových procesov a ich využitia v oblasti tvorby duchovných hodnôt. Publikácia pozostáva z ôsmich kapitol a je určená nielen vysokoškolským študentom ekonomických a ďalších disciplín ale aj širokej odbornej verejnosti z praxe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-8
article
Number of the records: 1