Number of the records: 1  

Corporate Identity

  1. Title Corporate Identity : vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Báráňová-Čiderová Denisa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Another authors Mečár Miroslav (Recenzent)
    Rosenberg Miloslav (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 215 s.
    ISBN80-225-1974-X
    NoteVEGA 1/2640/05
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * kultúra * podnikanie medzinárodné * komunikácia multikultúrna * komunikácia interná * firmy * komunikácia firemná * projekty medzinárodné * internet * kultúra podniková * etika * imidž * správanie organizačné
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count4, currently available 3, at library only 1
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (2) - BOOKS
    Call number802852-802854
    No. of Archival CopyE05 00450-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    802852SEKSklad knižničného fonduavailaible
    802853SEKSklad knižničného fonduavailaible
    802854SEKSklad knižničného fonduavailaible
    E05 00450 001SEKArchív EPCIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.