Number of the records: 1
Blogy jako účinný marketingový nástroj
Title Blogy jako účinný marketingový nástroj Author info Jiří Hynek Author Hynek Jiří Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 12 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * internet * firmy * marketing * nástroje marketingové * komunikácia firemná Annotation Charakteristika blogov. Základ úspešnosti blogov - zrozumiteľný text. Blogy v obchode a v marketingu. Blogy ako účinný nástroj firemnej komunikácie. Využitie blogov v public relations a na podporu predaja. Odkaz na webové adresy blogov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12
article
Number of the records: 1