Number of the records: 1
Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame
Title Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame Author info Ľubomír Turňa, Ladislav Smatana Author Turňa Ľubomír EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Co-authors Smatana Ladislav Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 3, č. 1 (2005), s. 182-188. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2005. ISSN 1336-3514 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords reklama * marketing * dopyt * predaj * konkurencieschopnosť * analýzy * produkty Annotation Analýza modelu trhovej úspešnosti konkurenčných produktov pri konštantnom gradiente šírenia sa reklamy a proporcionálnosti vplyvu ich predajnosti na dopyt a atraktivitu. Cieľom analýzy je zistiť možnosť a podmienky vzniku oscilačných procesov, prípadne iných nestabilít tohoto merkantilného a marketingového problému. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00188-017, FHI - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-2
article
Number of the records: 1