Number of the records: 1  

Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody

  1. Title Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody
    Author infoDagmar Molnárová
    Author Molnárová Dagmar
    Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 33-35. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobné * značky výrobkov * hodnota * nástroje marketingové * trh * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť
    AnnotationVybudovanie a následné samotné riadenie značky je veľmi mladou disciplínou, ktorá sa na Slovensku stále rozvíja. Marketingové aktivity uskutočňované v oblasti riadenia značky. Marketingové chápanie značky. Hodnota značky. Dva prístupy na meranie hodnoty značky. Paramída hodnoty značky. Najsilnejšie značky na svetovom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.