Number of the records: 1
Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody
Title Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody Author info Dagmar Molnárová Author Molnárová Dagmar Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 33-35. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky výrobné * značky výrobkov * hodnota * nástroje marketingové * trh * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť Annotation Vybudovanie a následné samotné riadenie značky je veľmi mladou disciplínou, ktorá sa na Slovensku stále rozvíja. Marketingové aktivity uskutočňované v oblasti riadenia značky. Marketingové chápanie značky. Hodnota značky. Dva prístupy na meranie hodnoty značky. Paramída hodnoty značky. Najsilnejšie značky na svetovom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1