Number of the records: 1
Využitie internetových obchodov v marketingu
Title Využitie internetových obchodov v marketingu Author info Ivan Záleský Author Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 161-165. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov Keywords internet * obchod elektronický * zákazníci * spotrebitelia * firmy * Slovensko Annotation S využívaním internetu nastali zmeny v koncepcii predaja, ako aj v propagácii výrobkov, či služieb podnikov. Vznik nových pojmov - e-business, e-commerce, e-markets. Výhody a nevýhody na strane predávajúcich i kupujúcich. Internetový predaj zameraný na koncových zákazníkov - B2C (business to consumer). Internetový obchod medzi firmami - B2B (business to business). Internetový obchod medzi spotrebiteľmi - C2C (consumer to consumer). Internetový obchod iniciovaný spotrebiteľmi - C2B (consumer to business). Slovensko a on-line obchody. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00086-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1