Number of the records: 1
Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie
Title Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie Author info Viera Vojteková Author Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 268-272. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 614 - Verejné zdravotníctvo Keywords zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * ochrana zdravia * marketing * marketing mix * Slovensko Annotation Národný program podpory zdravia na Slovensku. Projekty programu môžu v strednodobom a dlhodobom horizonte viesť k úsporám nákladov zlepšením zdravotného stavu populácie. Marketing zdravotníckeho zariadenia. Významné miesto manažérov zdravotníckych zariadení. Marketingový mix - vlastnosti produktu, cena, propagácia, komunikácia a distribúcia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01027-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1