Number of the records: 1  

Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch

  1. Title Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
    Author infoŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Slovenská ekonomika : mýty a fakty o realite [SEMAFOR] : medzinárodná vedecká konferencia, Tatranské Zruby, 20.-22.09.2006. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2217-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * obchod * predaj * zákazníci * reklama * produkty * prieskum trhu
    AnnotationVšeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Limitované podnikové možnosti a schopnosti malých a stredných podnikov. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov v porovnaní s veľkými podnikmi z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch. Najdôležitejšie závery týkajúce sa faktorov ovplyvňujúcich význam marketingu a marketingovej stratégie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00371-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.