Number of the records: 1
Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
Title Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch Author info Štefan Majtán, Katarína Grančičová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Slovenská ekonomika : mýty a fakty o realite [SEMAFOR] : medzinárodná vedecká konferencia, Tatranské Zruby, 20.-22.09.2006. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2217-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * obchod * predaj * zákazníci * reklama * produkty * prieskum trhu Annotation Všeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Limitované podnikové možnosti a schopnosti malých a stredných podnikov. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov v porovnaní s veľkými podnikmi z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch. Najdôležitejšie závery týkajúce sa faktorov ovplyvňujúcich význam marketingu a marketingovej stratégie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00371-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1