Number of the records: 1
Nové trendy v priamom marketingu
Title Nové trendy v priamom marketingu Author info Lucia Michalková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 277-282. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * internet * pošta elektronická * zákazníci * báza dát * televízia * spoty reklamné * obchod Annotation Direct marketingové trendy v roku 2006. Rozhodujúca úloha web marketingu v cielených marketingových aktivitách firiem. Narastajúci význam databázového marketingu. Direct TV ako nový komunikačný trend. CRM sa mení na P2P. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01089-030, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1