Number of the records: 1
Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov
Title Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov Translation Cooperation as a marketing tool of regional markets support Author info Antónia Štensová Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing inspirations. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 13-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta manažmentu, 2006. ISSN 1336-796X Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Keywords kooperácia * partnerstvo strategické * regióny * trh regionálny * nástroje marketingové Annotation Teoretické vymedzenie kooperácie, jej foriem, oblastí a účastníkov, podmienok vzniku kooperácie. Kooperácia na Slovensku, formy kooperácie - žiadna z foriem nie je upravená zákonom. Nákupné aliancie, obchodné aliancie, nákupné a marketingové združenia, občianske združenia, franchising. Po dlhšom období pôsobenia kooperačných zoskupení v obchode s potravinami objavuje sa aj kooperácia v obchode s nepotravinárskym tovarom. Odbytové družstvá a zoskupenia poľnohospodárov. Snahy o vybudovanie regionálnych kooperácií a vytvorenie atraktívnych územných celkov. Charakteristické rysy kooperácie v regióne, ciele. Dôvody pre rozvoj kooperácie. Príklady kooperačných zoskupení u nás i v zahraničí. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00878-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1