Number of the records: 1
Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke
Title Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 185-190. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * lojálnosť zákazníkov Annotation Jedným z existenčných problémov úspešných organizácií je nájdenie si najsilnejšej pozície na trhu. Príspevok poukazuje na rozmanitosť a zložitosť problematiky pozicioningu a tvorby značky. Proces tvorby trhovej pozície značky. Prezentované sú aj výsledky štúdie ohľadom lojality k značkám v porovnaní na Slovensku a v iných krajinách. Vernosť k značkovým produktom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00873-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1