Number of the records: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu
Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 Author info Dagmar Lesáková a kolektív Another authors Daňo Ferdinand (Editor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hölcz Róbert (Recenzent) Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 76 s. ISBN 80-225-2283-X , 978-80-225-2283-0 Note VEGA 1/1231/04 Document kind miscellanea Language Slovak, German, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 1 References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 883167 No. of Archival Copy E06 00851-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
book
Call number Location Sublocation Info 883167 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1