Number of the records: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie
Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie Translation Customer relationship management – a new challenge for organizations Author info Miriama Mikulová Author Mikulová Miriama Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 2 (2006), s. 16-21. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * organizácia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * marketing Annotation Obsahové vymedzenie pojmu CRM. Ciele CRM. Hodnota vzťahu a referenčná hodnota zákazníka. Prvky koncepcie CRM. Strategický a taktický pohľad na CRM. Podoby CRM systémov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 2
article
Number of the records: 1