- Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
Number of the records: 1  

Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie

  1. SYS0060145
    LBL
      
    02233naa$$2200433$$$450$
    005
      
    20240502071650.3
    100
      
    $a 20070725a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie $f Michaela Vasilová, Tomáš Bačo
    330
      
    $a Význam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129536 $1 011 $a 1336-4103 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment podniku $e vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice $d Economics and business management $v Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30 $1 210 $a Košice $c Výskumný ústav stavebnej informatiky $d 2010
    541
    1-
    $a Influence of risk perception in marketing decision making
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005449 $a riziko podnikateľské
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070725 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.