Number of the records: 1
Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
SYS 0060145 LBL 02233naa$$2200433$$$450$ 005 20240502071650.3 100 $a 20070725a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie $f Michaela Vasilová, Tomáš Bačo 330 $a Význam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129536 $1 011 $a 1336-4103 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment podniku $e vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice $d Economics and business management $v Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30 $1 210 $a Košice $c Výskumný ústav stavebnej informatiky $d 2010 541 1-
$a Influence of risk perception in marketing decision making 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005449 $a riziko podnikateľské 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0013496 $a Vasilová $b Michaela $4 070 $p EUBPHFKUF $9 50 $T Katedra účtovníctva a financií PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070725 $g AACR2
Number of the records: 1