Number of the records: 1
Postavenie produktového manažéra v organizácii
Title Postavenie produktového manažéra v organizácii Author info Marta Karkalíková Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. S. 20-26. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Strhan Rastislav ; Obchodná fakulta EU Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru. ISBN 978-80-225-2367-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment * manažéri * produkty * kvalita výrobkov * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov Annotation Postavenie produktového manažéra v organizácii je dôležité čo poukazuje i na náplň jeho práce a činností vykonávaných v podniku, ktoré si vyžadujú znalosti z oblasti marketingu, ekonómie, predaja a poznania technológie produktu a jeho kvality. Organizácie produktovým manažérom ponúkajú samostatnú dynamickú a zodpovednú prácu a očakávajú zlepšenie pozície v konkurenčnom prostredí. Hľadajú pre svoje produktové portfólia produktových manažérov, ktorých poverujú takými činnosťami ako je aktívne sledovať trh, ovplyvňovať ho, a tiež pochopiť a predvídať požiadavky a očakávania zákazníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00527-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1