Number of the records: 1
Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku
Title Marketingový mix v kúpeľníctve na Slovensku Author info Zuzana Moravčíková Author Moravčíková Zuzana EUBOBF - Obchodná fakulta EU Source document EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. S. 270-275. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords ruch cestovný * kúpeľníctvo * politika cenová * marketing mix * komunikácia * služby Annotation Prvoradým cieľom podnikov cestovného ruchu realizujúcich svoju činnosť v kúpeľníctve je zosúladiť nástroje marketingového mixu, aby ich vzájomnou kombináciou a vzájomným pôsobením dosiahli čo najväčší efekt. Na Slovensku sa pri analyzovaní nástrojov marketingového mixu v marketingovej teórii i praxi najčastejšie stretávame s posudzovaním produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1