Number of the records: 1
Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"
Title Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu" Translation Relationship marketing like a tool of competitiveness companies within the context of the advanced marketing Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 42-48. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * organizácia podniku * náklady transakčné * zákazníci Annotation Základná charakteristika transakčného a vzťahového chápania marketingu. Interpretácia vzťahového marketingu. Organizácia podniku a vzťahový marketing. Predpoklady rozvoja vzťahového marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00205-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1