Number of the records: 1
Analýza zákazníka a konkurencie
Title Analýza zákazníka a konkurencie Author info Alica Lacková, Marta Karkalíková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 87-93. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
Note VEGA 1/2635/05 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * konkurencia * podnik * analýza ekonomická * marketing * ciele podnikové * kvalita * trh Annotation Úlohy a ciele marketingu v podniku. Analýza zákazníka. Činitele ovplyvňujúce konkurenčnú schopnosť podniku. Analýza konkurencie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00205-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1