Number of the records: 1  

Marketing a internetové obchody

  1. Title Marketing a internetové obchody
    Author infoIvan Záleský
    Author Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Hotel Mladosť, Svit (Vysoké Tatry), 27.-28.9.2007. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords obchod elektronický * internet * zákazníci * firmy * marketing * spolupráca podnikov
    AnnotationNové pojmy na trhu: e-business, e-commerce, e-marketing, e-markets. Výhody, ktoré prinášajú internetové obchody pre predávajúceho. Výhody pre kupujúceho. Nevýhody nákupu cez internet. "7C" - ktoré by malo prevedenie internetových stránok spĺňať. Slovensko a internetové obchody. Štatistické údaje o využívaní internetového obchodu na Slovensku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00021-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.