Number of the records: 1  

Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku
    TranslationSituation analysis - key to effective marketing communication
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Finančné a ekonomické aspekty podnikania slovenských podnikov po vstupe do Európskej únie : [recenzovaný] zborník vedeckých prác pri príležitosti ukončenia riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/2618/05 : Bratislava, 28. novembra 2007. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2451-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    NoteVEGA 1/4579/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * trh * legislatíva
    AnnotationProces tvorby stratégie marketingovej komunikácie. Zmeny v marketingovom prostredí a ich vplyv na marketingovú komunikáciu podniku. Analýza cieľového trhu. Vplyv makroprostredia (ekonomické, spoločenské, demografické, technologické prostredie) na marketingovú komunikáciu. Vplyv konkurencie a interného prostredia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00292-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF156 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.