Number of the records: 1
Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov
Title Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov Author info Štefan Majtán Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Konkurenceschopnost podniků : sborník příspěvků z mezinárodní konference : Brno, 5.-6. února 2008, Část II.. S. 397-406. - Brno : Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4521-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * stratégia marketingová * marketing Annotation V dnešnej konkurencii môže byť úspešný iba podnik. ktorý zvládne všetky systémové väzby moderného marketingu. Za rozhodujúce systémové prvky prístupu k marketingovej stratégii autor považuje identifikovanie marketingovej stratégie ako súčasti systému komplexnej startégie podniku, využitie prvkov viacerých typov marketingovej stratégie v marketingovej stratégii daného podniku, systémovú postupnosť krokov tvorby a realizácie marketingovej stratégie podniku a využitie všetkých dimenzií obsahu marketingu v marketingovej stratégii podniku. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00522-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1