Number of the records: 1
Postavenie sociálneho marketingu, vzdelávania a legislatívy pri vyvolávaní sociálnych zmien
Title Postavenie sociálneho marketingu, vzdelávania a legislatívy pri vyvolávaní sociálnych zmien Author info Daniela Ambrózaiová Author Ambrózaiová Daniela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 16. november 2007. S. 93-98. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * obyvateľstvo * služby sociálne * vzdelávanie * výchova * legislatíva Annotation Vzdelávanie a výchova ako nevyhnutný predpoklad úspešnej implementácie sociálnej zmeny do života. Legislatíva - podporný prostriedok na implementáciu zmien. Sociálny marketing - charakteristika a uplatňovanie. Vývojové tendencie sociálneho marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00626-028, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1