Number of the records: 1
Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách
Title Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách Translation Managing and creating a marketing image in nonprofit organizations Author info Tomáš Bačo Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Teoretické aspekty prierezových ekonomík III : Košice, 31. 10. 2005. s. 24-27. - Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2005. ISBN 80-969181-4-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie neziskové * konkurencia * imidž * marketing manažment Annotation Niektoré aspekty marketingového manažmentu v neziskových organizáciách, najmä imidž neziskových organizácií so zameraním na jeho riadenie a vytváranie. Práve imidž je v súčasnej dobe chápaný ako strategické aktívum organizácie na vysoko konkurenčnom trhu neziskových organizácií. Imidž sa nespája len so samotnými marketingovými aspektami organizácie, ale v konečnom dôsledku aj s ekonomickými aspektami. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - BOOKS No. of Archival Copy E05 01523-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1