Number of the records: 1
Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
Title Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele Translation Marketing audit and its contributions for strategic marketing goals Author info Michal Oláh Author Oláh Michal Source document Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi = in theory and praxis. Roč. 16, č. 5 (2008), s. 183-186. - Bratislava : SÚVAHA, 2008. ISSN 1335-2024 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * audit * stratégia marketingová * riadenie predaja * firmy Annotation Marketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické znaky auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Praktický postup auditu. Audit riadenia predaja. V čom sa prejaví profesionalita audítora. Možnosti vyslovenia názoru. Príklady na uvedenie názoru audítora. Kritériá na vyjadrenie prínosu auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-6
article
Number of the records: 1