Number of the records: 1
Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb
Title Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb Author info Peter Majerčák Author Majerčák Peter Source document Doprava a logistika : odborný mesačník vydavateľstva Ecopress. Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1337-0138 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords služby * zákazníci * obchod * odbyt * objednávky * hodnota pridaná * výhody konkurenčné * servis Annotation Prečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 6-12
article
Number of the records: 1