Number of the records: 1
Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi
Title Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi Translation Brand loyalty and consumer: application in sport shoe market Author info Mária Vojtková, Pavol Kita Author Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 109-121. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords obuv * stratégia distribučná * značky výrobkov * trh * šport * spotrebitelia * Slovensko * lojálnosť zákazníkov Annotation Charakteristika teoretických prístupov k vernosti značke a výsledky prieskumu postojov k značke slovenských spotrebiteľov na trhu športovej obuvi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01153-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
: E08 01113-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentuReferences PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1