Number of the records: 1
Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie
Title Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie Translation The role of personal sales in marketing communication strategies Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * predaj priamy Annotation Osobný predaj možno charakterizovať ako ústnu formu prezentácie a podpory produktu, pomocou konverzácie s dvomi a viac osobami za účelom predaja. Je teda nástrojom priamej, osobnej komunikácie a je druhou hlavnou premennou komunikačného mixu. Úlohy osobného predaja v jednotlivých fázach komunikačného a nákupného procesu spotrebiteľa. Výhody, nevýhody a formy realizácie osobného predaja. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01390-030, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1