Number of the records: 1  

Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku

  1. Title Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
    Author infoMária Dzurová, Marína Korčoková, Martina Mráziková
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mráziková Martina EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * vzdelávanie * ochrana spotrebiteľa * právo * ochrana zdravia * bezpečnosť výrobkov * obaly * hospodárenie finančné * reklamácie * internet
    AnnotationSpotrebiteľské vzdelávanie. Význam vzdelávania spotrebiteľa. Oblasti pre spotrebiteľské vzdelávanie. Internet ako nástroj spotrebiteľského vzdelávania. Internetový projekt Dolceta. Európska tematická sieť spotrebiteľského vzdelávania: E-con network.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01597-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.