Number of the records: 1
Marketing v spotrebných družstvách
Title Marketing v spotrebných družstvách Translation Marketing in consumer cooperatives Author info Ján Sciranka Author Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 334.73 - Družstvá Keywords družstvá spotrebné * marketing * nástroje marketingové * reklama * kampane reklamné * náklady Annotation Každý podnik, ktorý chce v turbulentnom podnikateľskom prostredí prežiť, sa musí venovať problematike marketingu. Autor sa zameriava na spotrebné družstvo COOP Jednota Slovensko, s.d., kde ilustruje, na akom princípe fungujú marketingové aktivity v spotrebných družstvách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01390-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1