Number of the records: 1
The value creation process
Title The value creation process Translation Proces tvorby hodnoty Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 95-99. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords hodnota * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová Annotation Podstata hodnoty. Tvorba hodnoty cez "jadro" a rozšírenú ponuku. Úloha vzťahov vo vývoji hodnoty. Úloha kvality vo vývoji hodnoty. Prínos hodnoty. Stanovenie hodnoty. Tradičné nástroje stanovenia hodnoty pre zákazníka. Analýza trade-off. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1